Ақмола облысы білім басқармасының «Қорғалжын ауданы, Қорғалжын ауылы,№18 Психологиялық педагогикалық тузету кабинеті» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Кабинет психолого-педагогической коррекции №18, село Коргалжын, Коргалжынский район" управление образования Акмолинской области

Толық кеңес алуға арналған байланыс номері: 

8(716-37)5-13-05

Біздің электрондық пошта: kppkkorgalzhyn18@mail.ru


«    Сәуір 2024    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қоғамдық талқылау

Мемлекеттік көрсетілген қызметтер бойынша 2021 жылға арналған есеп

1. Жалпы ережелер

  1. Көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер: «Ақмола облысы білім басқармасының Қорғалжын ауданы, Қорғалжын ауылы, №18 психологиялық педагогикалық тузету кабинеті» КММ. Заңды мекенжайы Қорғалжын ауылы, Жанкелді көшесі 4. Тел: 8 (716-37)5-13-05

2) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:

ППТК №18 2 мемлекеттік қызметті көрсетеді:

1) «Дамуында проблемлары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеметтік бейімдеу»

2)Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу

2021 жылы ППТК 31 қызметті көрсетті;

берушінің кеңсесі арқылы көрсетілген қызметтер саны-31

қағаз түрінде көрсетілген қызметтер саны – 31.

Білім беру саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі.

3) Жиі талап етілетін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат: ППТК-да талап етілетін мемлекеттік көрсетілетін қызмет:

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік беімдеу»

   2. Қызмет алушылармен жұмыс:

  1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

  Көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат ресми интернет ресурста орналастырылған https://www.instagram.com/tv/CRn9LUbKnXZ/?utm_medium=copy_link  мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен ережелері орналастырылған. Сондай-ақ, ППТК-да ақпараттық стендтерде мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен ережелері орналастырылған. Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы жұмыс істейді.

  2) мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, кездесулер және басқалар).

2021 жылы білім басқармасы және ведомствоға қарасты 4 дөңгелек үстел,  ата- аналар жиналыстарын өткізді. Ай сайынғы негізде БАҚ, қызмет көрсетушілердің интернет – ресурстары арқылы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы халықты ақпараттандыру бойынша жұмыс жүргізіледі.

  3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет.

  1) мемлекеттік қызметтер көрсету саласында қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

Білім беру саласында мемлекеттік қызметтерді қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген 4  қызметкер көрсетеді, 2021 жылы 1 қызметкер мемлекеттік қызметтер бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өтті

  4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау

  1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.

  2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар түскен жоқ.

  2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.

  Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу және негізсіз бас тарту анықталған жоқ.

  3) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына  мониторинг нәтижелері.

  Мониторинг нәтижелеріне сәйкес, 2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу анықталған жоқ. Мемлекеттік қызметтерді бұзушылықтарға жол бермеу бойынша шаралар қабылдануда.

  5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің одан әрі тиімділігін және оның сапасына қыметті алушылардың қанағаттануын арттыру

  Қызмет алушылардың қанағаттанушылығын арттыру және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2022 жылға ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.

2022 жылы ППТК жеке тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету бойынша жұмысты жалғастыратын болады.

 
 


Сұрақ қою

Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 05.08.2016 14:24
Құрылған күні: 28.03.2022 17:11

Әлеуметтік желілер

    

 

Текст