Ақмола облысы білім басқармасының «Қорғалжын ауданы, Қорғалжын ауылы,№18 Психологиялық педагогикалық тузету кабинеті» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Кабинет психолого-педагогической коррекции №18, село Коргалжын, Коргалжынский район" управление образования Акмолинской области

Толық кеңес алуға арналған байланыс номері: 

8(716-37)5-13-05

Біздің электрондық пошта: kppkkorgalzhyn18@mail.ru


«    Қараша 2024    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дүниежүзілік аутизм туралы ақпараттандыру күні.

03.04.2023

Аутизм-бұл ерте балалық шақта пайда болатын және жынысына, нәсіліне немесе әлеуметтік-экономикалық жағдайына байланысты емес жүйке жүйесінің дамуындағы тұрақты бұзылыс. "Аутизм спектрінің бұзылуы" (АСБ) термині бірқатар нақты сипаттамаларды қамтиды. Тиісті қолдау, қажеттіліктерді ескеру және мейірімді қарым-қатынас жағдайында AСБ бар адамдар тең мүмкіндіктерге ие бола алады, қоғамға толық және нәтижелі қатыса алады.Аутизм, ең алдымен, әлеуметтік өзара әрекеттесу тұрғысынан ерекше ерекшеліктермен, оқытудың стандартты емес әдістерімен, белгілі бір тақырыптарға деген қызығушылықпен, салттық мінез-құлыққа бейімділікпен, күнделікті қарым-қатынастағы қиындықтармен және сезім мүшелерінен ақпаратты өңдеудің стандартты емес тәсілімен сипатталады.Аутизм белгілерін ерте балалық шақта анықтауға болады, алайда, көбінесе бұл жағдай кейінгі кезеңдерде диагноз қойылады. Аутизммен ауыратын адамдарда эпилепсия, депрессия, мазасыздық, назар тапшылығының гиперактивтілігінің бұзылуы және мінез-құлық бұзылыстары: ұйқының бұзылуы немесе өзіне зиян келтіру үрдісі сияқты қатар жүретін патологиялар мен аурулар жиі кездеседі. Мұндай адамдардың интеллектуалдық қабілеттерінің деңгейі ең ауыр когнитивті бұзылулардан жоғары интеллект деңгейіне дейін кең ауқымда өзгереді. Мұндай баламен не болып жатқанын түсіну үшін – Сіз сезінгеннің бәрі жүз есе өсті немесе азайды деп елестетіңіз. Жеңіл жанасу сізді ауыртуы мүмкін немесе, керісінше, қатты соққы – байқалмай қалу. Жарқын нәрсе, бұрын таныс дыбыстар қорқынышты болады, ал әңгімелесушінің сөйлеуі жай әуенге айналады. Мұны елестету қиын, бірақ мұндай жағдайда адамдар әлемі мен заттар әлемін ол басқаша қабылдайтынын түсінуге болады. Бірақ бұл қалай "басқаша" біз тек болжай аламыз, мұндай балаларда көптеген түрлі ерекшеліктер бар, бірақ оларды басқалардан, тіпті науқас балалардан ерекшелендіретін нәрсе-бұл басқа адамдармен және қоршаған әлеммен қарым-қатынаста айқын қиындықтар. Аутизммен ауыратын балада, әдетте, тұлғаны қалыптастыру процесі өте бұрмаланған. Ол өз денесімен өзін-өзі анықтау қиынға соғады және өзін қоршаған әлемнен ажырату қиынға соғады, бұл оның басқалармен қарым-қатынасын айтарлықтай бұрмалайды, кейде оны мүлдем мүмкін емес етеді, өйткені "мен" болмаған кезде кіммен қарым-қатынас жасау керек екендігі белгісіз, ең бастысы "неге?». Мұндай балалар тіпті ең жақын адамдармен эмоционалды байланыстарды бұзуы мүмкін. Ол ұзақ уақыт жалғыз бола алады, өз қалауын білдіре алмайды, көмек сұрай алмайды, тіпті көзімен де, ересек адамды жансыз зат ретінде қолдана алады: сөреге жету үшін оған көтеріліп, қолымен әрекет ете алады. Аутист бала күрделі математикалық есептерді шеше алады және дүкенге бара алмайды немесе шілтер байлай алмайды. Мұндай бала өте ерекше, көбінесе мінез-құлықтағы, әдеттердегі әдептілікпен ерекшеленеді, бұл жаман тәрбиемен немесе басқаларға жиі жатқызылатын жаман мінезмен байланысты емес.
Аутизм белгілері.
Егер сіз балаңызда келесі ерекшеліктерді байқасаңыз, дәрігерге қаралыңыз:
бала аты аталған кезде жауап бермейді;
ол не қалайтынын түсіндіре алмайды;
сөйлеуді дамыту қарқынының кешігуін бастан кешіру;
ересектердің нұсқаулықтарын орындамайды;
есту қабілетінің бірте-бірте бұзылуы пайда болады;
ойыншықпен қалай ойнау керектігін түсінбейді;
көрнекі байланысы нашар;
басқаларға күлмейді;
12 айлық жасында еркелемейді немесе серуендемейді;
12 айлық кезінде демонстрациялық қимылдар жасамайды, қол бұлғамайды, ұстамайды немесе басқа қимылдар жасамайды;
16 айда жеке сөздерді айтпайды;
24 айда екі сөзден тұратын сөз тіркестерін айтпайды;
кез-келген жаста сөйлеу немесе әлеуметтік дағдылардың жоғалуы байқалады.
Көбінесе мұндай балалардың ата-аналары баланың өз әлемінде өмір сүретінін сезінеді. Аутизмді емдеу. Адамдар көбінесе аутизмді дұрыс түсінбейді. Аутизмді толығымен емдеуге болады деген пікірлерді көптеген отбасыларда естуге болады. Аутизмі бар балаларды есту және визуалды ынталандырудан арылту үшін шағын сыныптарға орналастыру үрдісі байқалады. Оқыту туралы ақпарат балаға кішкене бөліктерде беріледі. Аутизммен ауыратын адамдарға басқа адамдармен қалай байланысуға және қарым-қатынас жасауға үйрету керек. Бұл оңай шаруа емес және оған бүкіл отбасы, сондай-ақ мамандар кіреді. Аутизммен ауыратын баланың ата-анасы үнемі жаңа емдеу туралы ақпарат алып, ашықтықты сақтауы керек. Емдеудің кейбір түрлері кейбір науқастарға жарамды, бірақ басқаларына сәйкес келмейді. Емдеу шешімдері әрқашан мұқият бағалаудан кейін жеке қабылданады және бұл баланың өзі үшін де, оның отбасы үшін де дұрыс емдеу екеніне негізделген. Аутизмді есте ұстаған жөн - бұл үнемі емдеуді қажет ететін жағдай. Емдеу бағдарламасы Жеке тұлғаның дамуымен өзгеруі мүмкін. Отбасылар емделуге жалған үміт беретін емдеу бағдарламаларынан сақ болу керек. Аутизмді емдеуде тиімділігін толық дәлелдейтін мұндай дәрі-дәрмектер әлі жоқ. Аутизмді емдейтін дәрі-дәрмектер жоқ, даму ерекшеліктері бар балаларды өз қатарына қабылдауға қоғамның жеткілікті дайындық деңгейі жоқ.

Просмотров: 2969


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Әлеуметтік желілер

    

 

Текст